piątek, 26 września 2014

Jakie usta mam wybrać?

Cześć ;)
Ostatnio myślę nad zmianą ust. 
Oczywiście ust jest kilka i bardzo mi się podobają ale się zastanawiam...
Bardzo mi się podobają i tak sobie nad tym myślę po prostu mi się podobają mam nadzieję że wam też się spodobają i może mi doradzicie?
Mam taką nadzieję każde usta będę numerować.
A tak to bardziej chodzi o usta.
Właściwie tak wygląda moja twarz.


Tak ja wyglądam ale teraz zajmiemy się czymś innym.
Nr 1.

Tutaj właściwie chodzi tylko o usta.
Bardzo mi się tak podobą usta raczej nie są dla VIPów ale mi się tak podobają.
Nr 2.
Tutaj kolejne inne usta.
Tak mi się też podoba usta raczej nie są dla VIPów to już każdy wie.. mi się tak podoba ale jest wiele innych twarzy/ust.
Nr 3.
Te usta też mi się bardzo podobają.
A teraz ostatnie usta.
Nr 4.
I ostanie.
To wszystkie usta jakie waszym zdaniem powinnam kupić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz